Võib-olla oled ürituste ja koosolekute korraldamise proff, võib-olla mitte. Otsustasime igaks juhuks meelde tuletada kuldreeglid ühe mõistliku koosoleku korraldamisel. Kusjuures, koosolek ei pea alati toimuma tuttavas kontoriruumis, aeg-ajalt tohib mujale minna. Meel on värske ja rohkem paremaid mõtteid! Seda eriti, kui plaanis pikem arutelu, ajurünnak või uute ideede genereerimine. Aga asja juurde – 10 lihtsat reeglit, mida meeles pidada koosoleku edukaks läbiviimiseks:
- Ettevalmistus on kõige alus! Koosoleku hea läbiviimine algab planeerimisest. Valmista ette päevakord, määra eesmärgid ja teavita osalejaid ette.
- Saada kutsed. Kutsu vaid vajalikud inimesed. Olenevalt teemast – anna varakult teada, et kõik saaksid planeerida oma tegemiste keskel.
- Seadke aeg: järgi kokkulepitud ajakava.
- Pea kinni päevakorrast.
- Olge keskendunud koosoleku teemale.
- Ole hea kuulaja.
- Jäta aega aruteluks ja otsuteks.
- Olge keskendunud, ära kaota fookust.
- Tee märkmeid: Tee märkmeid koosolekul arutatud teemadest, otsustest ja järgmistest sammudest. See aitab sul meeles pidada, mida on arutatud ja kokku lepitud.
- Ära unusta lõunat ja kohvipausi!
Kui vajad abi, siis anna märku ja kirjuta: margit@tohigin.com. Ta ei tee Sinu eest koosoleku päevakorda, küll aga aitab Tohis korraldada ruumi, toolid, lauad, mõnus kohvipausi ja kõik muu vajaliku. Näeme!